11 Nisan 2014 Cuma

Örgü bluz


Şimdi efendim Ankaralı'nın kıyafetle imtihan mevsimi açılmıştır, hayırlı olsun!

Abartma Elif her yerde aynı mevsimi yaşamıyor muyuz diyenler; öyle değil işte. Bozkırda gece gündüz sıcaklık farkı yüksektir, ne giysen ya eksiktir, ya fazla...
Bu bluzu bitireli 1 ay oluyor herhalde giyilmez, sonbahara kalır dedim ama kaçtır giyiliyor. Bu gün yani, 11 Nisan kızım yine giydi. O halde sonbaharı beklemeyim arşivde naftalin kokmasın yayınlayım istedim.
Yine ihraç fazlası çok ucuza aldığım iplerden, yıkadım bozulmuyor. Denk gelirseniz gönül rahatlığıyla alın derim.
Düz örgü ördüm, zaten ip desene ihtiyaç duymuyor. Gögüs kısmında iki yandan artırdım, kol ve omuz oyuntusu vermeden düz bitirdim.
Güzel kızlarım güle güle giysin:)
Mutlu bir hafta sonu olsun:)

7 yorum:

  1. Elifciğim yine makinadan çıkmış gibi muntazam bayılıyorum senin örgü tekniğine ve muntazam işlerine tabi:)) Ellerine sağlık arkadaşım. Güzel kızımıza da çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün çok çok çok teşekkür ederim, güzel bakışın için....

      Sil
  2. Evet aynen öyle Ankara da resmen ilk bahar değilde sonbahar yaşıyor gibiyiz...
    Kazakta çok şık olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar blogumdaki hediyeleşme etkinliği için not bırakmışsın umarım katılırsın tüm marifetli hanımlar etkinliğimde yer alsın istiyorum.... önerin aklımda eşleşmeler belli olduğunda ayrıca belirtirim çok sağol:))))
    Ayrıca kazağınız çok güzel olmuş elinize sağlık.... aynen bahar burayada gelmedi öyleki birkaç günlük güneşi görüp yeşeren ağaçlar tekrar soğuk olunca yandı böyle oluncada ağaçlarda ne meyve ne de yaprak var sanki anlayacağın ilkbaharda sonbahar görüntüsü....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznur teşekkür ederim. Elimde acil bitirilmesi gereken işler var, kolaylayabilirsem seve seve katılırım.

      Sil
  4. çok şık olmuş.bana artık böyle güzel işler yüzyıl sürecek gibi geldiğinden ayrı takdir ediyorum.ellerinize sağlık ve güle güle giyin.bu arada ankaranın mevsimi konusunda haklısın.evden 6.50 de çıkıyorum 3 yada 4 kat giyerek öğlene kadar kat kat çıkıyor işte :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)