21 Şubat 2014 Cuma

Kuşlu kumaşlar aşkına


Dün sevgili Bülbülüm ile çok güzel bir gün geçirdik.
Kendisi bu ara dikiş dikmeye gönül verdi; o kadar heyecanlıydı ki yaptıklarını ve yapacaklarını anlatırken....Benim tembel dikiş perimi uyandırmayı başardı :)
Bu gün dikiş bloglarını gezerken bir çekilişe rastladım. Hiç adetim olmadığı halde katılmaya karar verdim. Baykumaş'ta görüp kızımın çok beğendiği iki ayrı kuş desenli kumaşı sonra alırım deyip ötelemiştim, geçen gün bir baktım kalmamış. İşte o kumaşların da içinde bulunduğu çekilişe katılmaya karar verdim.
Çekiliş sahibi http://yaseminindiktikleri.blogspot.com.tr/2014/02/kumas-cekilisi-3.html
Hadi hayırlısı olsun:)

13 yorum:

  1. Kumaşlar cok harika ben de vakit bulsam cok sey var aklımda ama . İnsallah çekilişden sen çıkarsın ne deyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destina vakitsizlik galiba hepimizin ortak sorunu, teşekkürler:)

      Sil
  2. Canım,
    seninle vakit geçirmeyi o kadar çok seviyorum ki. Benim için de muhteşem bir gündü. Kestiğin tüm elbiseleri diktim. Bıkıp usanmadan sorduğum her soruya sabırla verdiğin cevaplar için bir kere daha teşekkür ediyorum. Sayende bir çok şeyi öğrendim. Dilerim bu çekiliş sana çıkar gönülden istiyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkürler. Yeniden buluşmayı iple çekiyorum:)

      Sil
  3. Kızlaaarrrr bana sözünüz var unutmayın :)
    O gün memlekette olduğum için katılamadım aranıza. Malum annem ameliyat olmuştu yanında olmak için Ankara'da değildim. En kısa sürede tekrar buluşalım...
    İkinizi de kocaman öpüyorum.
    Bu arada kumaşlara bayıldım. Çekilişte şans yanında olsun canım arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can heyyfim çok teşekkür ederim, sözümüz söz haberleşelim.

      Sil
  4. cidden özellikle kuşlu kumaşların aşkına bu çekilişe katılınır :) bol şanslarr...

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel bir araya gelmeniz bende gelmek istiyorumm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke Emelcim, ben de senin dost masalarına çok imreniyorum:

      Sil
  6. Canım ben burayı kaçırmışım...Arkadaşıma başarılar diliyorum...Bülbülle buluşmanıza imrendim yanıntzda olmayı sizleri yakından görmeyi çok isterdim.Öptüm.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)