6 Ocak 2014 Pazartesi

Duble paça yapımı

Musmutlu bir hafta dileğiyle başlıyorum.
Dikiş bloglarını keyifle ve imrenerek takip ediyorum, çok da hoş işler çıkarıyorlar.  Dikiş perim geri dönsün diye bekliyorum ama gelmiyor. Bendeki ancak tamirat perisi, paça, fermuar, sökük vb ...



yan dikişlerden ve ütü çizgisinden görünmüyecek şekilde gizli dikişle 4 yerinden tutturuyorum.
                                                      Yan dikişlerden ve ütü çizgisinden 4 yerden belli olmayacak                                              
 şekilde dikişle tutturdum.
 Bizde paça mağazada yaptırılmaz, "annem yapar, eşim yapar" derler. Yahu bir de mağazanın terzisinde yaptırın derim ama ...
Eşim bu pantalonu aldığında hemen giymesi gerekiyordu, , makinam bozuktu. Canı sağ olsun kendisi duble paçayı da pek sever, alel acele yaptım ama fotoğraflamayı da unutmadım . Serde blogculuk varken iki ara bir dere fotoğraf çeker oldum.
Hatta elde makina dikişi bile yapmadım, incecik teğel attım, gittiği yere kadar gider diyerek.
Önce nasıl yapıldığını yazdım ama dönüp baktığımda çok karışık buldum, yazmaktan vazgeçtim. Fotoğrafladım umarım faydalı olmuşumdur.
Dipnot: paçanın en az 7-7,5 cm fazladan uzunluğu varsa bu şekilde yapılabilir.
Sağlıcakla :)

10 yorum:

  1. Elifcim kendine haksizlik etme sen her konuda masallah cok marifetlisin..birde beni dusun, elinden duz orguden ve paca kivirmadan baska birsey gelmez oda mecbur oldukca:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel'cim sen de haksızlık etme kendine, soğuk Kanada'ya sıcacık sevgiler gönderiyorum :)

      Sil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Anne becerikli olunca dışarıdakilerle neden uğraşsınlar.Keyiflerince yapacak sevdicekleri var. Ayrıntılı çekim süper olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Canım sende hiç olmazsa tamir perisi var. Bende hiç olmadı ve sanrım hiç de olmayacak. Daha bir mendil dikmişliğim bile yok :)) Ama senin gibi becerikli kadınlara imrenerek bakıyorum. Senin becerikliliğin artık çok net biliniyor :))
    Terazi kadınlarının yüz akısın sen arkadaşım :)
    Sevgiler gönderiyorum çayyolundan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok valla utandım...Ben, senin gibi duygularımı ifade edemiyorum, perileri paylaşmışız diyelim.
      Sevgilerle...

      Sil
  4. Becerikli insanların kaderi bu :)) Bu kadar muntazam yapacak hatun varken, niye mağazada beklesin ya da bir daha gitsin :)
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)