3 Mart 2013 Pazar

Sevgili blogum

Bu gün blogumun doğum günü, ne iyi etmişim de açmışım. Çok değerli insanlarla tanışmama sebep oldu, pek çok bilgi öğrendim...Hepinize çok teşekkürler, benimle olduğunuz için...

Aslında doğum günlerinde adet olduğu üzere tatlı olur ama hatta arşivimde yayınlanmayı bekleyen profitörolüm de var ama ben bir değişiklik yapıp pratik bir bilgi paylaşayım istedim, niye diye sorarsanız bilimiyorum ki öyle işte....
Acep altan alttan ben faydalı bir blogum şeklinde bir mesaj kaygım mı var nedir?:))))
Söze gerek var mı , işte size  en pratiğinden bir bilgi:)))

Görseli Pinterest'ten aldım.
Sağlıcakla:)

26 yorum:

  1. Elif'cim hayırlı olsun canım, nice nice yıllara....
    sağlık, mutlulukla..
    sevgiler


    profiterölü çok severim ama yapması zor diye biliyorum:((
    İstanbul'dayken Beyoğlu'nda İnci pastanesi vardı oradan başka yerde güzel yapamıyorlar harika yapıyorlardı onlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Arkadaşım, çok teşekkürler.
      Aaa bu bahsettiğin kapatılan tarihi pastane mi? Oranın namını duymuştum.

      Sil
  2. ha profiteröl yorumumu yazdım da yanlış anlama pastaneleri kastettim yoksa ev hanımları mutlaka özene bezene İnci kadar güzel yapıyordur sen de tabii..:)))ama pastaneler sözkonusu olduğundan İnci ...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarif düşünceli arkadaşım, hiç yanlış anlaşılacak bir durum yok ortada...
      İnci Pastanesinin profiterolunü tv de bir proğramda izlemiştim, bayağı bir müdavimi vardı. Benimkisi en pratiğinden anne profiterolü:)
      Öptüm seni:))

      Sil
  3. Ben de öyle düşünüyorum; ne iyi etmişsiniz de blog yazarı olmuşsunuz. Yoksa nasıl tanışacaktık, bu güzel tariflerden ve işlerden de haberimiz olmayacaktı. Nice nice güzel paylaşımlara!

    YanıtlaSil
  4. Canım hayırlı olsun bloğunun doğum günleri.Elif'cim,seni takip ettiğimden beğri,senden çok faydalı bilgiler alıyorum,hatta hiç üşenmeden yapıyorum.Elif tattıktan sonra güzeldir deyip kolları sıvıyorum.İyiki varsın Elif'cim.Uzakta olsak,sanalda olsak,vallahi birbirimizi destekliyoruz canımcım.Bu bize heycan veriyor,hayatın tadı tuzu oluyor.Şimdi aklıma geldi,belki de ENERJİ kaynağı artıyor.Öptüm.Not:Sana yazarken her seferinde hesap yazıyorum.Halbuki kayt olmuştum,senin bende bağlantın var,gerçekten çözemedim.Yeniden mi izleyiciye basayım.Yıldıza,bülbülün yerine kolay yazıyorum.Ne yapayım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siboş'um canım arkadaşım iyi ki sen de varsın, ben de senden çok şey öğreniyorum. Uzakta olmak duygularımıza engel değil, kalpler bir olsun yeterki...
      Aa niye yorum yazmakta zorlanıyorsun bilemedim, dediğin gibi izleyici listenden çıkar yeniden al belki faydası olur.
      Öptüm seni:)

      Sil
  5. Kuzum,
    bence de iyi ki açmışsın. Seni tanımak, seninle dost olmaktan inanılmaz mutluyum. Bloguna bakmak, seni aramak en sevdiğim şeylerden.
    Nice uzun yıllara hep beraber olmak dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülmin cambülüm ben de seni tanımaktan dost olmaktan çok mutluyum.
      Amiiiin canım, öpüyorum:)

      Sil
  6. Canım Elif'im, bloğunu iyi ki yazmaya başlamışsın, iyi ki seni takip etmeye başlamışım, iyi ki seni tanımışım.
    Terazilerin en tatlısı, sen hep yaz, senden hep haberler gelsin bize.

    Canım arkadaşım, sana sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taptatlı terazim iyi ki , iyi ki, iyi ki
      sabırsızlanıyorum seninle iki lafın belini kırmak için:)
      öpüyorum seni:=)

      Sil
  7. Canım blogunun yaşı kutlu olsun. Daha uzun yillar guzel paylaşımlar diliyorum. Bu fikre bayildim. Sürekli açılan fermuarlara sonn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice çok teşekkür ederim, güzel fikir ama değil mi:))
      Öptüm:))

      Sil
  8. Bloğunun yıldönümü kutlu olsun canım, daha nice güzel paylaşımlar dilerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Gecikmiş kutlama; nice nice yıllara:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül hoşgeldin, hiç de geç değil:) teşekkürler

      Sil
  10. Elifciğim nice uzun yıllar hep beraber.Görüşemez olduk artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Gülocum, çok teşekkürler.
      Benim izleyici listem silindi, hemen seni yeniden takibe alacağım:)
      Öpüyorum:)

      Sil
  11. Elifcim bloğunun doğum günü kutlu olsun, nice yaşlara inşallah..
    Mesajına geç cevap verdiğim için özür diliyorum, evi taşıdık, çok meşakkatli günler geçirdik, evimizde hala internet yok ama yerleştik çok şükür, görüşmek üzere
    Boyunluklarına bayıldım ahh nasıl yaptığını anlatsan çok sevinirim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblesse'cim çok teşekkür ederim senden haber almak ne güzel, merak etmiştim.
      Evin hayırlı olsun.
      Canım boyunluğun yapılışının videosu var.
      http://elifinterazisi.blogspot.com/2012/02/butun-orgu-boyunluk.html

      Sevgiler:)

      Sil
  12. koşa,koşa geldim iyi dileklerimi sunmaya ,1-2 gün başka yerlerde takılıp kaldım ,nice yıllara canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mazes'cim çok teşekkürler, hep beraber inşallah:)

      Sil
  13. İyi ki doğmuş Elif'in Terazisi :) Nice nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
  14. Canımcım, gelemedim, yorum da yazamadım. Hala öksürüyorum ve hala sesim kısık. Dışarı bile çıkmıyorum öksürük krizi tutacak diye. Geç de olsa blogunun yeni yaşını kutluyorum. Her zaman birlikte oluruz inşallah. İyi ki varsın, kucak dolusu sevgiler. Çok çok öptüm.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)