12 Aralık 2012 Çarşamba

Büzgülü börek

Çıtır çıtır börekleri daha çok  seviyorum.

Malzemeler:

  • 4 yufka
  • 1,5 bardak süt 
  • 2 yumurta 
  • yarım bardak zeytinyağı
  • 1 kase maydanozlu peynirli karışım
Yapılışı:
  • süt, yumurta ve yağı karıştırdım.
  • Bir yufkayı tepsiye serdim, 2 kaşık sos sürdüm. Maydanozlu peyniri ara ara serpiştirdim. Kenarlardan ortaya doğru büzdürdüm. İkiye katlayıp yağlanmış tepsiye koydum. 
  • Diğer yufkalara da aynı işlemi yaptım. 
  • Artan sosu böreklerin üzerine gezdirip , dilimledim, yarım saat serin bir yerde beklettim.
  • Üzerine susam serpip doğru fırına koydum. 
Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

17 yorum:

  1. Bende çıtır börekleri çok severim:)ellerine sağlık canım enfes bir sunum olmuş.Yiyenlere afiyet olsun.
    sıcacık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Nar gibi kızarmış.
    Çayımı alıp geliyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. nasıl severim çıtır börekleri ellerine sağlık tamda akşam karnımın acıktığı saatler

    YanıtlaSil
  5. Çok leziz görünüyor. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. gevrek olmuş harika gözüküyor eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bugüne kadar okuduğum en pratik ve tatlı tatlı anlatılmış börek tarifi:))
    Terazilerin en tatlısı, Elif'immm, ellerine sağlık arkadaşım.
    Not: Arkadaşım sen Ankara'da yaşamıyormusun. Yaşıyorsan nasıl oluyorda, sizin oralar bembeyaz oluyor, Çayyolunda da bir tek kar tanesi yok:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yaa, çooook teşekkürler:)
      Tatlı burçdaşım benim, şimdi kar yok ama geçen hafta iki gün her taraf bembeyazdı.
      Şimdiyse dün akşam ve gece yağdı. Sabah arabaların üzeri, ağaçlar, kar kaplıydı ama öğleye doğru eridi.
      Taptatlı Heyyfi'm ben yüksekte oturduğumdan bizim buralar kar yağışını önce alıyor. Sıkıntıları oluyor ama ormanın kenarında oturuyorum, keyfi de çok güzel:))

      Sil
  8. Canımcım, ne kadar cezbedici bir görüntü bu böyle. Ellerine sağlık, afiyet bal şeker olsun. Çok çok öptüm, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur gel birlikte olsun canımcımmmm, öpüyorum:)

      Sil
  9. Elif'cim böreğin beni gecenin bu saatinde öyle bir özendirdi ki. Hani önümde olsa tepsiyi bitireceğim. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Nilgün ince ve gevrek oluyor ya, çerez gibi gidiyor. Teşekkürler:)

      Sil
  10. ellerıne sağlık canım cok guzel gorunuyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)