10 Mayıs 2012 Perşembe

İşte geldim buradayım:)

İşte geldim buradayım. Arkadaş günlük telaşların biteceği falan yok, önceki yayına yaptığınız yorumlardan da anladığım kadarıyla , bir ben değil hepimiz öyleyiz. Bu hayat belirtisi deyip avunuyorum, şairin dediği gibi "Yaşıyoruz çok şükür...."

Neler yaptım, hani kışın evim akmıştı ya hani, eşimle aldık fırçayı elimize kendi badanamızı kendimiz yaptık ama sadece akan kokan yerleri tamir ettik. Ne yapalım mevsimi açıldı , ustaların yanına yanaşılmıyor.
Sonra aklım sıra cam çerçeve temizledim ama önce bir fırtınayla çöl kumları , ardından da İç Anadolu'nun meşhur kırkikindi yağmurları, iyi silmemişsin , sil baştan dedi.
Şimdi onca telaş yaptım bakıyorum bir arpa boyu yol gitmişim, ben halen bahar temizliğini bitirememişim. Sözde bu hafta bitirmeyi planlıyordum ama malum yağmurlar izin vermiyor. Saldım gitti valla , evi şey götürüyor.
Bu arada küçüğümün taslağını hazırladığı bir yazısı vardı, aşağı yukarı 100 sayfa kadar , onu temize çektim. Uzun zamandır elde bu kadar yazı yazmayınca bayağı zamanımı aldı.
Tam bu işler arasında bir mail aldım, bir beyfendi Amerika'ya hediye götürmek için nazar ağacı yapmamı istiyordu. Nette araştırmış, benim yaptığım ağacı beğenmiş, onuda yaptım, bugün eline geçmiş, çok beğenmiş mutlu oldum.
Sonuuuç, blogumu be sizleri çoook özledim:)


5 yorum:

  1. hoşgeldin, nazar ağacı çok güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
  2. Bizde seni özledik Elif.Öyle deme bir sürü şey yapmışsın, daha ne olsun..

    YanıtlaSil
  3. ohhh nihayet döndün gözüm yollarda kaldı...yaptığın ağaç ne kadar modaydı annem de yapmıştı kursda be güzel beğenmişler karşılığını almışsın ...bende badana yapıcam ama canım hiç o ustalarla evde olmak istemiyor...bakalım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canımcım, çok özledim seni, ama işlerinin yoğun olduğunu biliyorum. Allah kolaylık versin sana. Ama biliyorsun ev işleri bitmez, nankördür :) Yaparsın, tekrar ister. O yüzden ağırdan almakta fayda var. Nasılsa yapılacak değil mi:)
    Beyefendi çok şanslıymış, harika bir hediye götürecek bence Amerika'ya. Ellerine, emeklerine sağlık canımcım. Çok çok öptüm, kucak dolusu sevgiler. Çok keyifli bir haftasonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık. sizi tekrar görmüş olmak çok güzel. bencede aslında çok şey yapmışsınız. dediğiniz gibi yaşıyoruz. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)