15 Şubat 2012 Çarşamba

BÜTÜN ÖRGÜ BOYUNLUK


Bu boyunluğun tek numarası başlangıcında saklı, tam ortadan başlanıyor. Sanki yarısı ters, yarısı düz örülmüş gibi görünüyor ama hep düz örüyorsunuz.
Düz örüp kıvırarak dikilmiş gibi ama değil, bütün ördüm. Daha ince ip ve ajurlu örgü kullanıldığında, biraz fazla ilmek başlandığında etol havasında oluyor. Yine kalın ipten ve çok daha uzun örüldüğünde boynumuzaa birkaç tur dolanılıp kullanılıyor. Bu boyunluğun olmazsa olmazı misinalı şiş kullanmak.
Aslında sırf başlangıcını çözmek ve nasıl böyle burgulu durduğunu anlamak için bir akşam alel acele elimde kalan kristal ipi ikiye katlayıp ördüm.  Tok duracak bir ip tercihiyle  daha güzel durur diye düşünüyorum.
Bir japon sitesinden aldım, adresini kaydettiğim bellek yanımda değil . İlk fırsatta adresi yayınlayacağım.

Güncelleme: sitenin adresi burada

Sağlıcakla kalalım...

13 yorum:

  1. Eline sağlık renk hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Elifcim harika bir şey bu, ama bize göstermen lazım:))))

    YanıtlaSil
  3. Üzücü haberlermiş gerçektende ..Allah rahmet eylesin ,mekanı cennet olsun ...

    YanıtlaSil
  4. Elifciğim çok orijinal bir model.Bu iple de duruşu çok güzel bence.Misinalı şişle öremiyorum, yoksa mutlaka denerdim..

    YanıtlaSil
  5. Elif'ciğim, orijinal bie iş çıkarmışsın ama nasıl ördüğünü çzemedim. Zaten bugün kafam kazan gibi. Yapacağım zaman sana yine sorarım canım.

    Tontini'yi ve Örgücü Nine'yi ben de çok merak ediyorum. Neşe Hanım(Örgücü N.) Facebook'ta arkadaş listemde ama yazdıklarıma yanıt vermiyor. Tontini'ye de Twitter'dan ulaşmaya çalıştım, ondan da yanıt alamadım:(( Haber alan varsa ne olur paylaşsın bizimle..

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    ellerine sağlık. Rengi ve modelini çok beğendim. Ama nasıl yapıldığını anlayamadım.
    Benim de çok merak ettiğim arkadaşlar var. Ne kadar mesaj attıysam cevap vermediler, dilerim işleri vardır, sağlık sorunları yoktur.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Çok değişik ve güzel gerçekten:)
    Örgücü Nine'mizle dün konuştum. Kendisi gayet iyi, eşinin rahatsızlığı da yatışmış durumdaymış bu aralar. Ne yapsın, hayat mücadelesi işte. Arzu eden olursa tel.no verebilirim, ancak sadece mesaj çekilmesini rica ediyorum. Eşi rahatsız olsun istemiyor.

    YanıtlaSil
  8. Sabır diliyorum yakınlarına, çok acı.
    Sufi'yi ben de merak ediyorum, Umarım iyidir. Diğer arkadaşa ve tüm hastalara şifa diliyorum.
    Emeğine sağlık, harika bir şey olmuş boyunluk...

    YanıtlaSil
  9. Baştan başladım güzel güzel okumaya yazını, sonuna gelince ise çok üzüldüm. Allah şifalar versin hasta olanlara. Arkadaşımıza da Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin.
    Bu arada hamaratım güzelim, yine yapmışsın yapacağını. Bu sefer de sihirli bir boyunluk örmüşsün. Ellerine sağlık marifetlim. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ah Elifim çok üzüldüm :( Allah rahmet eylesin. Hayat... Zor... Çok beğendim canım boyunluğu ellerine sağlık. Gömlekle çok yakışır. Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş.benimde yapmayı düşündüğüm bi şeydi bu sıralarda.fakat biraz açıklama istesem..üzüntülü haber berinide üzdü.allah kalanlarına ömür versin..nagice

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim arkadaşlar, modeli çıkardığım site sık kullanılanlarda ekliydi, pc formatlanınca adres gitti. Şimdi adresi tekrar bulmaya çalışıyorum, eğer bulamazsam bir tane daha örüp bol bol açıklama ve fotoğraf yayınlayacağım.

    YanıtlaSil
  13. MEREHABA ARKADAŞIM EVET ŞAL GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK .EVET BENDE ANLAMADIM BİZLERİ TEKRAR YADINLATIRSAN SEVİNİRİM. VEFAT EDEN AKRADAAŞIMIZA ÜZÜLDÜM ALLAH RAHMET EYLESİN SAĞLIK SORUNLARI OLAN ARKADAAŞLARIMIZADA ALLAH ŞİFALAR VERSİN... NAZARDEĞMESİN ARKADAŞIMIZI DAHADA ÇOK GENÇMİŞTİ. ÜZÜLDÜM ÖLÜM BU YAŞLI GENÇ DİNLEMİYOR AMA

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)