2 Ocak 2012 Pazartesi

MUTLU ETMEK , MİM

Sevgili Ahu, karşımızdakileri mutlu etmenin 10 yolu konusuda beni mimledi. Diğer arkadaşların cevaplarını özellikle okumadım, bana özgü olsun istedim.
Bu mimle geçen yılın borçlarını kapatıyorum ama sanırım unuttuklarım var. Özür diliyorum, aldırış etmemek asla değil ama kendimi ifade etmenin zorluğu diyelim...

  • Ahu'cum ilk şartı , kesin şartı, hatta tek şartı önce kendimizin mutlu olması güzelim. Bizde olmayanı başkasıyla paylaşamayız ki...Hiçi paylaşabiliyorsak başka boyuta çoktan geçmişiz demektir, olayın şekli değişir.
  • Onlara zaman ayırmak. Sıkıntılarını paylaşmak.
  • Özel olduklarını hissettirmek.
  • Onlara bir şeyler pişirmek, koca bir tabak soslu makarna, bol çiklatalı kek, sarma, börek ...
  • Hediye vermek.
  • Çokukluğumuzda ne yapıyorsak birlikte yapmak.Ağzımıza burnumuza bulaştıra bulaştıra pamuk helva yemek, çimlere çıplak ayakla basmak, kıkırdamak, bir sürü renkli uçan balon almak, yağmurda ıslanmak...
Ahu'cum inan aklıma başka birşeyler gelmiyor. Bazıları da var, onlar mutsuzlukla besleniyorlar, ilgiyi öyle çekip mutlu oluyorlar. Bu durumu bir an önce farketmek bizim için şans demektir. Onlara fazla zaman ayırmak kendimizi törpülemek gibi... bizi yiyip bitirseler doymuyorlar.
Hepimize mutluluklar diliyorum:)
Bu mim benim de bu konuda diyeceklerim var diyen herkesindir, arkadaşlar...

6 yorum:

  1. Elifim seviyorum ben seni ya. Güzel bir post olmuş keyifle okudum. sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Elif'cimmm, ellerine sağlık, zevkle okudum yine :) Mutlu olmayan mutlu edemez. Kesinlikle haklısın. Bir de yazdıklarından kikirdemek maddesine bayıldım. Benim en sevdiklerimden :) Çokk öpüyorum seni.,

    YanıtlaSil
  3. 71.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

    http://www.porselendemlik.com/




    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini

    01 ocak 2012-1 subat 2012

    TARİHLERİ ARASINDA


    http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/

    YANİ BEN YAPACAĞIM.




    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.

    VE TARİFİNİZE

    "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA "

    BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.

    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    çok haklısın. Mutlu olmayı bilmeyen nasıl mutlu etsin. Mutluluk bazen arkadaşımızla kikirdemekle, bazen gözyaşı dökmekte(geçmişi yad ederken), kimi zaman güzel bir sofra başında sohbet ederken. En önemlisi sevdiklerinle beraber olmakta.
    Bence yaşamdaki en önemli ders, Seni incitmek, acıtmak isteyenleri hayatından çıkarmak.
    Hiç öyleleriyle karşılaşmaman dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Seni tanımasam da anlattıklarınla her geçen gün daha çok seviyorum. Hala Ankara'ya gelemedim. Gelince seni hemen arayacağım uygun olursa görüşürüz inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Canımcım, belki mimleri cevaplamak bazen zor geliyor bizlere ama en iyi tarafı birbirimiz hakkında birsürü şey öğrenmemiz. Gerçi ben senin hakkında bunları bilmeden öncede seviyordum seni, şimdi hem seviyorum, hem daha iyi tanıyorum :) Ve hep diyorum, iyi ki tanımışım seni. Çok öpüyorum arkadaşım, sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)