26 Ocak 2012 Perşembe

İki altıgen motiften bebiş hırkası


Başlık tanım gibi oldu maşallah. Bir prensese hediye edeceğim.

  • Kristal ip kullandım.
  • Başlarken sihirli halka yöntemiyle başladım ki çok geniş durmasın.
  • Bitirip ekleyince etek kısmına birkaç sıra daha ördüm.,
  • Kol ve etek ucuna farklı bir renkten artırarak fırfırlar yaptım,  yaka kısmını abartmayım diye sadece tığladım. Belki başka sefere abartırım.
  • Zincirle kordon yapıp kol uçlarını büzdüm, yakasının iliklenmesi için de zincirden kordon yaptım.
  • Tığla küçük ponponlar örüp içini elyafla doldurdum, kordonların ucuna diktim.
Güle güle giysin, minik prenses:)

17 yorum:

  1. Çok şirin olmuş, ellerinize sağlık, ne kadar muntazam.

    YanıtlaSil
  2. Rengine bayıldım.Modeli ise her zamanki gibi çok muntazam örmüşsün Elifciğim.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş sahibi prenses güle güle giysin..Bende başladım bu hırkadan ama aylardır aynı yerde duruyo:))

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullansın prenses,çok şık olmuş,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık daha önce görmüştüm ama nerden.koly hemde .teşekkürler paylaştığınız için:))

    YanıtlaSil
  7. Harikalar yaratıyorsun,ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil
  8. Ponponlu ponponlu pek şirin... Evet sağlıkla giysin bebiş :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık Elif'ciğim prenses güzel günlerde giysin :)

    YanıtlaSil
  10. Canımcım, ne kadar güzel ve şirin olmuş. Kristal ip ve sihirli halka nedir bilmiyorum (çok cahilim vallahi bu konuda, senden ders almam gerekiyor) ama bir prensese de böylesi yakışır. Sihirli kristal, ayyy bayıldım. Tam masallarda ki gibi. Bu güzel şeyin içinde ki güzel bebişi düşünüyorum da, ayyyy çok tatlıııı. Ellerine sağlık maharetli arkadaşım. Çok çok öptümmmmm.

    YanıtlaSil
  11. Uzun zaman oldu elime tig almayali... Simdi sizde görünce özledigimi farkettim... Emeklerinize saglik... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık cok güzel olmuş yeleğiniz

    YanıtlaSil
  13. Çok çok güzel olmuş.Eline sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık güzel olmuş güle güle kullansın ufaklık. elişi yapmayalı uzun zaman oluyor sevgiler elifim

    YanıtlaSil
  15. Elif'cim alt komşum hamile ve kız, sayfanı görünce bana fikir verdin. Paylaşımın için teşekkürler, iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  16. o prenses çook şanslı.ne kadar şık ve şirin.rengide tam bayram şekeri.ellerine sağlık sevgili elif.çok beğendim.özellikle kol ucları detayı çok şık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)