28 Mayıs 2011 Cumartesi

ETEK KALIBINDA BEL DARALTMASI

Kaç beden olursanız olun ince belli geniş kalçalı bir hatunsanız ve dikiş dikmekten hoşlanıyorsanız , uygulanacak yöntem budur arkadaşlar.


Eskisi kadar dikiş dikmiyorum, kızım çok istedi ona etek diktim . Bu yöntemi uyguladım ama kumaş kalın fitilli kadifeden olunca , birde kızlarım modellik etmekten hoşlanmayınca bu yaptığım düzenleme fotoda belli olmadı.

Bu minyatür kalıplarla yaptığım çizim , eteğin fotosundan daha etkili olacaktır.
Birde bu pens boyları yüksek bel için geçerli sizi şaşırtmasın. Önemli olan kalıptaki pensi (siyah olan) iptal edip, iki yanına yeni pens açmaktır.
Kolay gelsinJ

8 yorum:

  1. Bu faydalı bilgi için çok teşekkürler. Ben de dikişe yeni başlayanlardanım.

    YanıtlaSil
  2. Pantalonuma pensler açmak ve onu makasla kestikten sonra "noluyo ya?" demek istiyorum. Sen yaptın.

    YanıtlaSil
  3. Hamaratım güzelim, dikişten hiç anlamam o yüzden bana ders ver sen :) Biraz anlayabilmeyi çok isterdim ama hiç tık yok ben de :) Ellerine emeklerine sağlık bitanem. Güle güle giysinler şekerler. Çok öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. merhaba;

    kumanda panelinden ayarlara girip, orda yorumlarda bulunan pop-up penrece'yi tıkladığınızda problem kalacaktır.

    Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  5. Canımcım, senin sayfanda da izleyiciler görünmüyor bende. Yorum yazarken bir sorun yok ama. Sanırım birçok kişi de bu sorunlar varmış. Çok çok öpüyorum canım benim. Güzel bir hafta diliyorum ben de sana canımcım.

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    ne yararlı bir paylaşım olmuş.
    Dilerim bu sefer yorumumu yayımlayabilirim.Sana yorum yazamamak beni çok üzüyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar beceriklisin, bayılıyorum sana. Bir dönem ben de dikiş dikmeği çok severdim. Çini sanatı ile uğraşmaya başlayınca dikişi nakışı unuttum. Emeklerine sağlık Elif'cim..

    YanıtlaSil
  8. Becerikli olmak ne kadar güzel ellerine sağlık canım. Kızın güzel günlerde giysin. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)