6 Aralık 2010 Pazartesi

NOEL BABALI PATİK

Kızlarıma yıl başı için neler yapabilirim diye aranırken bu patikleri gördüm.
Orjinali kimin bulamadım, yabancı bir satış sitesinden kopyalanmış. Beni az çok takip edenler kaynak gösterdiğimi bilirler, yapacak bir şey yok. Sözün kısası aşağıdaki fotodan esinlendim.
Açıklama da olmadığından kendim, deneme yanılma yoluyla oluşturdum. Orjinalinde sakal ve bıyıklar farklıydı. Böyle badem bıyıklı Noel Baba olur mu dedim, Pala Remzi gibi yaptım, ollduu:)
Şimdi üçüncü çifti yapıyorum, kızlarınki bitti , sıra hediyeliklerde... 
Malzemeler:
  • Kırmızı, beyaz simli sakallı ip kullandım.
  • Yüz için bej rengi ip ve boncuklar
  • Yüzün içini doldurmak için elyaf
Güzel günlerde kullansınlar inşallah:)

Butiğime de koydum.

19 yorum:

  1. Ay yerim ben o pala bıyıklı Noel babayı. Bizim noel babaımız da tabbi ki bizim esintilerimiz olsun.Ellerine sağlık. Kuzucukların iyi günlerde kullansınlar.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Elifin Terazisi, harika olmuş.
    Ellerinize emeğinize sağlık. Güzel kızlarımıza patikler şans, başarı ve evrendeki güzellikleri getirmesini diliyorum.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, çok beğendim. Güzel günlerde güle güle giysinler...

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş ellerine sağlık canım..
    Kızlarınız güle güle giysin:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş daa örgünün açıklamasını daha detaylı anlatabılır mısın bir de ben öreyim diyorum

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık kızlarınızda güle güle giysinler ben elişine düşkün olduğumdan yapılışını paylaşmasını rice ederim.Geçen yıl bende büyük oğluma(3o )convers patik örmüştüm çok beğenmişti ve devamlı giydi

    YanıtlaSil
  7. Ay ay ay bayıldım canımcım ya. Ne şeker, ne güzel olmuşlar. Hayranım senin şu becerikliliğine. Ellerine sağlık olsun canım. Kızların güle güle giysinler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Bülbülünyeri, eveet, bizden birşeylerolsun canım.Hem Noel Baba'da bizim topraklarımızda yaşamış, teşekkürler:)

    Belgin Hanım, aynı güzellikleri ben de sizin için dilerim, amin, teşekkürler:)

    Aysema, teşekkürler:)

    Noyumberry, teşekkürler:)

    Nurcan,açıklarım, teşekkürler:)

    Güloanne, teşekkürler, açıklarım, benim kız da 22 yaşında, sevince giyiyorlar:)

    Canımcımm, teşekkürler, ben de senin pasta yapışına hayranım:)

    YanıtlaSil
  9. ÇOOOK GÜZEL OLMUŞ... BEN DE EN KISA SÜREDE YAPACAĞIM İNŞALLAH.. LİSTEYE ALIYORUMMMM

    YanıtlaSil
  10. :) bayıldımmm. Ellerie sağlık canım senin yaptığın orjinalinden çok daha güzel olmuş. Kızların da hediye edeceklerin de güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  11. Oh sende benim gibi blogunun sayfasına doğru uztmısın ayacıklarını::))Gel keyfim gel::))Süper değişik olmuş.Eline emeğine sağlık.
    Hayırlı sabahlar:)

    YanıtlaSil
  12. Ay onlar ne şirin görünüyorlar öyle. İşte beceriklilik böyle birşey..

    YanıtlaSil
  13. NİNEM,BAYILDIM GÖNLÜNE ELİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  14. Emine, yap tabi,

    Yeşim, teşekkür ederim,

    Şanslı, senin pozlar daha güzeldi,

    Nilgün, herkes becerikli,

    Ninem, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  15. ellerine saglık çok güzel olmuş yapılışınıda tarif edersen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş
    bayıldım
    ellerine sağlık canım ayrıca açıklamalı yazın içinde ayrıca teşekkürler.
    Güle güle iyi günlerde kullanın......

    YanıtlaSil
  17. Bunlar çok şirin:) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar:)
    Çok tatlı olmuş bu patikler yahu:) yılbaşından önce göreydim kızıma yapardım (detaylarını rica ederdim), seneye inşallah. Elinize sağlık, mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  19. SÜEPR OLMUŞ ELERİNE SAĞLIK
    BECERİKLİ HANIM
    NE GÜZEL SIMSICACIK AYAKLARI ISITSIN BAKALIM
    mutlu yıllar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)