2 Ocak 2010 Cumartesi

KAĞITTA ÇİNEKOP

Ne buğulama, ne kızartma ikisi arasında bir lezzet…


Malzemeler:
• İstediğimiz sayıda çinekop
• Yağlı kağıt
• Tuz
• Sızma zeytinyağı
• Tel zımba

Yapılışı:
• Yıkadığım balıkları tuzlayıp, içlerini ve dışlarını fırçayla iyice yağladım.
• İki tanesini bir araya getirip, yağlı kağıtla tel zımba yardımıyla paketledim.

• Teflon tavaya bir kaşık zeytinyağı sürdüm. Paketi de koyup kapağını kapattım.
• Paket tavada puf böreği gibi kabarıyor.bir tarafı hafiften kahverengi olmaya başlayınca öteki tarafını çevirip pişirdim.


Taşsın dökülmesin , ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

3 yorum:

  1. Ay,çok iyi fikirmiş. Ellerine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar tarif süper görünüyor :) Deneyeceğim. Ayrıca, halen blog kullanımı ve blog tutma sebepleri ile ilgili bir araştırma yapıyorum. Aşağıdaki linkten ankete ulaşıp, doldurursanız bir blogsevere yardımcı olmuş olursunuz. Teşekkürler.

    http://www.surveymonkey.com/s/blog_kullanim_anketi
    veya

    http://nedenblogluyoruz.blogspot.com/
    Not: Araştırma sonuçları yine bu adresten yayınlanacaktır.

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    seni mimledim. Bloguma uğrar mısın?
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)