14 Ekim 2009 Çarşamba

SEMİZOTU SAPLARINDAN YEMEK


Yapraklarını salatada kullandığım semizotlarının saplarını da yemek yaptım.

Malzemeler:*Semizotu sapları
*1iri domates
*1 küçücük kuru soğan
*1 kaşık bulgur
*1diş sarımsak
*Yarım havuç
*Yarım kırmızı biber
*Tuz ,pul biber
*4-5 kaşık zeytinyağı

Yapılışı:
*Soğanı küçük küçük doğrayıp, tencerenin dibine dizdim.
*Üzerine sırasıyla küçük doğranmış yada iri rendelenmiş havuç, doğranmış semizotu sapları, küçük doğranmış kırmızı biber, küp küp doğranmış domates ve sarımsak en üstede 1 kaşık bulgur serptim.
*Yağını, tuzunu, biberini de ekleyip tencerenin kapağını kapattım. Ocağın en küçük gözünde kısık olarak sebzelerin kendi suyuyla pişirdim.

Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, yarasın:)

3 yorum:

  1. Semizotumu,salatası yada yemeği hiç farketmez benim için yerim onu ben yeriiim :) Ellerine sağlık arkadaşım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bende haşlayıp deepreze attım bu sene bol bol semizotu tüketcez ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler serpil ve nurşen:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)