8 Eylül 2009 Salı

ÖDÜLÜM


Komşuluk ilişkileri iyi olanlar bilir. Evde yaptığımız güzel ya da değişik bir yiyecek olduğunda bir tabakta komşumuza göndeririz. O tabakta boş geri dönmez, aradan zaman geçince komşu da bizimle bir şeyler paylaşır.




Valla cat te yol yordam bilen kızmış. Mimimi boş çevirmedi ,bana ödül gönderdi.Sağolasın:)


Ödülü konusu 7 tane tuhaflığımı yazmakmış.Eminim yayınladıktan sonra hay Allah bunu nasılda unutmuşum diyeceğim şeyler bulacağım ama artık olduğu kadarıyla idare edelim.


· Şom ağızlıyımdır, söylediklerim çıkar. O yüzden ev halkı sürekli “dilini ısır” derler.


· Çarşıda pazarda dolaşırken , küçük bir çocuk görsem ( annesine çaktırmadan) dil çıkartır, nanik yaparım. Çocukların yüzlerindeki ifade beni çok neşelendirir.


· Ruhum çok hırsızdır.Farkında olmadan şiveleri , tipik el kol hareketlerini taklit ederim.


· Çevremdeki canlı-cansız her şeye isim takmaya bayılırım.


· Hemcinslerimin çoğunluğunun aksine futbol maçları seyrederim. Üstelik hiçbir kuralından anlamadığım halde bir de yorum yaparım.


· Tüm bu anlattıklarımdan da anlayacağınız gibi içimde çatlaklık kontenjanı mevcut. Olsun bu kadar çatlak su sızdırmıyor.


· Oyh zor işmiş ya insanın kendini anlatması. Basiretim bağladı aklıma bir şey gelmiyor.Eee daha ne olsun . 62 den tavşan bile yapabiliyorum deyip mevzuuyu kapatalım cancağızlarım.

Aslında bu ödül çalmadan çırpmadan blogunu güncelleyen tüm bloggerlere ait ama kural gereği 7 blogger seçmeliyim…….Eşi dostu dolandım, herkes almış bu ödülü.Ben de beni izleyen tüm bloglara hediye ediyorum.İsteyen gelip alabilir, tek şartım selamsız sabahsız geçmeyin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)