26 Temmuz 2009 Pazar

ASKILI ELBİSE






Elbisenin kumaşını eşimin görevi nedeniyle Batman’ da yaşadığımız yıllarda oradan almıştım.Metre hesabı satılmıyordu, parça hesabı satılıyordu. Kocaman neredeyse 5 metreye yakın, çift en, bir parçaydı. Zaman zaman aklıma eseni dikerim bu parçadan halen bitmedi. Neden anlattım bütün bunları, çünkü elbiseye ne kadar kumaş gittiğini bilmiyorum o nedenle anlattım. Fikir vermesi açısından şöyle diyebilirim; eteğinin en geniş noktası 180 cm. Bürümcük gibi, hafif , efil efil bir kumaş; anlayacağınız tam yazlık.
Orijinal kalıp böyle değildi, kızımın isteği üzerine modelde değişiklik yaptım.Roba kısmı 6 parçadan oluşuyor. Kol altına fermuar diktim,eteği 4 katlı, parçaların her biri üsttekinden 20 cm fazla

Güzel kızımın iyi günlerde giymesi dileğiyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)