11 Mart 2009 Çarşamba

SANDALYEM YENİLENDİ




Blogları gezerken http://muazzezv.blogcu.com/ arkadaşımızın eskileri değerlendirme etkinliği duyurusunu gördüm.Değerlendirmek, üretmek beni çok mutlu ediyor; adeta yaşam tarzım diyebilirim.O yüzden katılmayı çok istedim.

Etkinlik Çalışmam:

Mutfak sandalyelerimin döşemesi çok eskimişti. Neredeyse yırtılacak duruma gelmişti.Kızımın da küçük gelen el örgüsü bir kazağı vardı.İş başa düştü…

- Kazağı söktüm.
- Tığla, ortadan başlayıp her sırada arttırarak,sandalyenin minderinden daha büyük bir dikdörtgen parça ördüm.
- Dikdörtgen parçanın kenarına dolanacak uzunlukta zincir ördüm.
- Zinciri son sıradaki sık iğnenin içinden teğel atar gibi geçirdim.
- Örgüyü mindere geçirip, zinciri büzdüm.Sıkıca düğümledim.

Çok kullanışlı oldu.Kaymıyor, kirlenince yıkanabiliyor.
Bir taşla iki kuş vurdum.Eski kazak değerlendi, sandalye yenilendi.

4 yorum:

  1. canım ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuş:)katıldığın için çok teşekkür ederim:)resmini aldım 18. sıraya yerleştirdim 5 kişilik guruplar halinde yayımlamayı düşünüyorum şu anda 1. gurubu yayımladım:))
    canım sana kucak dolusu sevgilerimi bıraktım:))

    YanıtlaSil
  2. selam sandalyeniz ne kadar güzel olmuş ellerinize sağlık. bu tür değerdirmelere bayılıyorum. sağlıcakla
    www.blogcuabla.blogcu.com

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş güle güle iyi günlerde kullanın çok pratik kirlenince çıkarıp yıkanabiliyor olmasıda ayrıca güzel.......

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok güzel olmuş benm fikirlerimede öncü oldu diyebilirim:)
    kızımın odasında bi sandalye var yastık ile takım yapabilirim diye düşündüm senin bu postundan sora çok saol paylaşımın için...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)