2 Mart 2009 Pazartesi

KAHVELİ KURABİYE 1


Bloğumu ziyaret edenlere şimdiden hoşgeldiniz diyorum.Her zaman ilginizi ve desteğinizi bekliyorum.

Bloğumda hayata dair her şeyi paylaşacağım.Beğendiğim şiirler,yazılar,makaleler hatta beğenmediklerim,örgülerim,yemeklerim,ahşap boyamalarım,takılarım,kumaş boyamalarım...
Öncelikle tatlı yiyelim tatlı konuşalım diye bir kurabiye tarifiyle başlayalım.



Malzemeler:

  • 250 tereyağı(oda sıcaklığında)
  • 1 yumurta
  • 8 tepeleme yemek kaşığı toz şeker
  • 1 paket vanilya
  • Yarım paket kabartma tozu
  • Aldığınca un(yaklaşık 3.5 su bardağı)
  • 2 yemek kaşığı granül kahve
Yapılışı:
  • Kahve hariç diğer malzemeler ile hamur yoğurdum.
  • En son hamura kahve ilave ettim. Hızlıca tekrar yoğurdum. Kahvenin hamur ile çok bütünleşmemesi lazım,benek benek olmalı.
  • Küçük toplar yapıp yağlanmış tepsiye dizdim.(60-70 tane çıkıyor.)
  • 180 derecelik fırında çok kızartmadan pişirdim.
Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)